Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Min trädgård

Av petra von seth - 2 juli 2013 12:57

    

    

Tittar på underbara inspirationsbilder från andra bloggar. Vill ha!

Min trädgård har mer att önska. Lite har dock hänt:

 

De stora sktymmande syrenbuskarna är nästan ett minne blott. Måste ha ljus och rymd.

Vid sidan om trädgårdsskjulet ser man staketet med utsikt till parken Norra Promenaden.

Vi vill ha en gammal fin grind dit. Har du någon att sälja? Helst sekelskifte...

 

Så här såg det ut tidigt på våren. Inte mysigt. Speciellt inte när skogsduvorna försökte bygga bo mitt i syrenen...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av petra von seth - 17 augusti 2013 19:02


Funderar på att byta bana. Snickra bord och sälja ett & annat... Så bra!   Mitt sidobord blev PRECIS så som jag hade tänkt mig. Jag är såååå nöjd med både bord och mig själv.   ...

Av petra von seth - 9 augusti 2013 10:41


Började med nya rutiner i måndags. Jobbstart:) Tar en promenad längs stranden varje morgon innan frukost. Helt underbart! Tänker köra aug, sep, okt och sen göra en utvärdering. Idag avslutades promenaden på torget där dagens ägg och grönsaker inhandl...

Av petra von seth - 8 augusti 2013 11:38


Började morgonen med en långpromenad längs stranden. Lite regn i luften men så härligt. Kan man vara kär i en stad? Väl hemma tog jag en frukost och sen kvistlackade jag panelen som vi ska klä nya garderoben med. Torkar nu när jag är på jobbet:) ...

Av petra von seth - 8 augusti 2013 11:31

  Saknar förvaring i huset. Tänkte bygga en garderob uppe i sovrummet. Köpte mdf-board. XL-Bygg sågade till efter mina mått:)   Jag & Gustaf satte upp del efter del med gemensamma krafter!   Fick precis plats under bjälken. Jag ville i...

Av petra von seth - 30 juli 2013 11:05

   Har hakat av dörrarna. Dags att åtgärda. Brevinkastet ska stängas igen, drar för mycket... Slipa av gamla betsen. Grundolja, grundmåla och sen slutligen riktiga färgen på. Portgrön:) Kommer ta ett tag då luftfuktigheten är lite för hög just nu. ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards